Aktuality

So, 02/09/2019 - 19:44
Předseda ASP ČR Martin Odehnal poslal v souvislosti s proběhlým připomínkovým řízením ke znění novely vyhlášky č. 27/2016 Sb. dopis Mgr. Jaroslavu Faltýnovi, řediteli odboru předškolního, základního...
Po, 01/07/2019 - 22:24
Článek Radmila Švancara z UN 1/2019 přiložen níže.
Po, 01/07/2019 - 22:27
Náměstek ministra školství Václav Pícl odpověděl na otevřený dopis předsedy pražské sekce ASP ČR Jiřího Pilaře, dokument v příloze.
So, 12/15/2018 - 21:53
Předseda ASP ČR Mgr. Martin Odehnal odeslal 14.12. 2018 předsedovi vlády Ing. Andreji Babišovi a ministru školství Ing. Robertu Plagovi, Ph.D. otevřený dopis jako reakci na dopis nevládních...
Ne, 12/09/2018 - 19:57
Vážené kolegyně, vážení kolegové, nejenom členové naší asociace se ozývají a reagují na „Otevřený dopis Asociaci speciálních pedagogů a panu Pilařovi zvlášť“.   ASP ČR bude reagovat. ASP ČR vítá...

UPOZORNĚNÍ

Vytvoření účtu a přihlášení na tomto webu slouží pouze k zapojení se do diskuse v části Forum, nejde o registraci v ASP ČR. Forum není pro běžného návštěvníka webu viditelné.

Registrace bude povolována pouze členům ASP ČR. Přihláška do ASP ČR je ke stažení na kartě Dokumenty, podepsanou přihlášku je nutno zaslat na adresu ASP ČR.

Tato webová stránka je archivována v rámci projektu Národní knihovny ČR, jako součást českého kulturního dědictví.

WebArchiv - archiv českého webu

Květen 2015

68 247 podpisů pod Peticí ASP ČR proti rušení vzdělávacího programu RVP ZV LMP +  

Vážené kolegyně, vážení kolegové,

dne 28. května 2015 předal petiční výbor spolu s předsedou ASP ČR petici, kterou podepsalo celkem 68 247 občanů, náměstkovi ministra školství. Fotografie z kompletace a předání petice níže.

Rada ASP ČR podepsala 21. dubna 2015 s dalšími asociacemi ve vzdělávání společné prohlášení k záměru MŠMT zrušit přílohu RVP ZV pro vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením bez náhrady. Dne 21. 4. 2015 byla vyhlášena „Petice Asociace speciálních pedagogů ČR“. Petiční akce byla ukončena dne 20. 5. 2015.

Světlé zítřky s inkluzí (Učitelské noviny 19/2015) +  

Integrace je ve školství chápána jako začlenění dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných třídách škol. Proti tomu nelze nic namítat, děti si musí zvykat na to, že lidé nejsou všichni stejní, že nemají stejné schopnosti a dovednosti, že nejsou stejně výkonní. V jedné třídě lze se zdravými dětmi vyučovat i děti, které jsou zdravotně postižené, ať už tělesně nebo třeba zrakově či sluchově. Pokud jde o jednotlivce, kteří rozumí tomu, co se probírá.

Sdělení předsedy ASP ČR +  

Vážení,